آی بانو

مجله ای برای بانوان

مطالب ویژه




















مطالب ویژه




۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

دانلود مستند حلال ممنوعه

دانلود رایگان مستند حلال ممنوعه
دانلود رایگان مستند حلال ممنوعه

مستند حلال ممنوعه روایتی از بغض پنهان دخترانی است که برای خوانندگی مجبور به ترک کشور هستند یا برای همیشه در نهان و با ترس به فعالیت مخفیانه خود ادامه دهند.

+ دانلود قانونی مستند حلال ممنوعه

این چند مستند زیر هم خیلی جالبه حتما ببینید

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 1

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 2

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 3

+دانلود قانونی مستند انقلاب جنسی 4

کارگردان مستند (حسین شمقدری) با سفر به کشور ترکیه ، مصاحبه ای با دختران ایرانی که سال ها پیش برای ادامه به فعالیت خوانندگی مجبور به مهاجرت شده اند، ترتیب می‌دهد، آیداز یکی از دخترانی است که از سختی ها خود و بغض ها و غربت سخن می‌گوید، او همکنون در ترکیه ساکن است و یکی از ترک های خود را در این مستند اجرا می‌کند.

فاطمه یکی دیگر از دختران خواننده در این مستند است با این تفاوت که وی در ایران حضور دارد و حتی محجبه و با پوشش چادر می‌باشد!

او از ترس زندان و جلوگیری از فعالیت توسط دستگاه قضایی، به صورت مخفیانه فعالیت می‌کند، او در اظهاراتی عنوان می‌کند که برخی از خواستگارهای مذهبی من وقتی میفهمند که من خوانندگی می‌کنم، به سرعت منصرف می‌شوند در صورتی که من کاری غیر شرعی انجام نمی‌دهم و دلیل مخفیانه کار کردنم ، عرف غلط جامعه می‌باشد.

برخی از حزب اللهی ها نیز به من میگویند اسلام آمریکایی !!!

به راستی آیا خوانندگی زنان به هر شکل و نحوی حرام است؟

در بخش های از مستند اشاراتی به الگو گرفتن برخی از قاریان بزرگ جهان و حتی ربنای شجریان از خواننده زن مصری به نام ام کلثوم دارد.

چرا برخی از کاندید ها هنگام انتخابات و برای رای جمع کردن وعده آزادی خوانندگی زنان را در جامعه می‌دهند؟

چرا در ایران هر کسی شبیه عده خاصی نیست محکوم به رفتن است ؟

حسین شمقدری کارگردان این مستند سعی در رسیدن به جواب یا حداقل بیان برخی از مسائل روز جامعه را بدون سانسور دارد ، او در سال های اخیر با ساخت مستند های انقلاب جنسی و میراث آلبرتا این را به مخاطبان خود ثابت کرده است.

simaban.ir/post/دانلود-مستند-حلال-ممنوعه